Dentální hygiena

Dentální hygiena / Profesionální čištění zubů

Dentální hygiena udržuje a zlepšuje zdraví ústní dutiny odstraněním veškerého zbarvení zubů a usazenin/plaku.

Dentální hygiena brání pozdějšímu periodontálnímu onemocnění (prevence paradentózy).

Pro dlouhodobé zdraví zubů a dásní by mělo být profesionální čištění zubů prováděno dvakrát ročně.

Profesionální čištění zubů má také terapeutické účinky.

Usazeniny jsou pomocí jednotky „Airflow“ zcela a intenzivně fluoridovány.

Bakteriální plak je odstraněn a riziko zubního kazu je minimalizováno.

dentální hygiena Petrovice

PÍSKOVÁNÍ ZUBŮ

Součástí zubní hygieny je rovněž precizní vyšetření stavu dásní a zjištění všech faktorů ovlivňujících možnosti opravdu komplexní péče o zuby.

Kombinací vhodné domácí a profesionální hygienické péče pak dosáhneme stavu, kdy krvácející dásně a zápach z úst budou patřit již minulosti, která se nebude opakovat.

Pravidelné čištění doporučujeme 1x za 6 měsíců:

• Odstranění zubních povlaků.
  • Scaling – odstranění zubního kamene.
  • Polishing – odstranění pigmentací a zubních povlaků a zaleštění povrchu zubů pomocí buď leštících kartáčků v kombinaci s depurační pastou anebo přístrojem Air flow (za pomoci proudu vzduchu, leštícího prášku a vody dochází k odstraňování již zmíněných povlaků a pigmentací).
  • Fluoridace chrupu.
  • Instruktáž dentální hygieny.
  • Prevence proti paradentóze.
  • Zesvětlí zuby o jeden odstín.
  • Nejedná se o ultrazvuk.
  1. návštěva: od 1.200,- Kč do 1.700,- Kč / dle stavu chrupu /každá další návštěva: 850,- Kč

Kompletní ceník najdete tady ⇒